614::_perfection


omg from Boyy......

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag visste ju att jag typ skaffade samma frisyr som henne, men insåg inte förren du påpekade det, att det är faktiskt väldigt likt... Hon ser lite scary ut, ja, MEN, scary is good!



Torsdag, ja! URSÄKTA att jag är förvirrad och glömde höra av mig. Egentligen borde jag kanske smsa detta, men eftersom du frågade i bloggen antar jag att du väntar svaret i din egen!



Ja, vi gör som du vill! Jag är ledig hela dagen, åker in med tåget med dig, sedan stannar jag dock där när du lullar tillbaka åt Ronnebyhållet.



Så säg en tid som passar dig så blir allt bra!



Men det värsta med semlan är klumpen med mandelmassa intesant? Vad ska den vara bra för, liksom? Tänk om det legat en fet klick nutella där istället, det kunde till och med ha blivit gott.



OMG, jag kan just ha uppfunnit en ny sorts semla.

2010-01-26 @ 17:21:19
URL: http://trainstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0