you don't need a weather man to know which way the wind blows

Har precis kommit hem från ett nationellt prov i matematik.

Det var inte så svårt som jag trodde, men det blir ändå inte godkänt.

Jag är ingen mattemänniska.

Gjorde hamburgare efter eget recept när jag kom hem, med mycket sallad och nyttigheter, så jag är alert till 1000 när jag kommer tillbaka till skolan för att klippa film.

Dessutom så har jag bokat biobiljetter till mig och mina vänner inför i morgon kväll.

Glass i rådhusparken, sedan änglar och demoner. Skarsgård har en biroll också! Kan inte bli bättre.

Resten av veckan ska jag spendera med mitt Kennedyarbete i historian.

I like.


 

Det är något fel med min televisionsapparat. Den byter kanal av sig själv.

lägger upp lite bilder sen, som jag tog igår.


Kommentarer
Postat av: Emma

är jag inte en av dina vänner?:S

2009-05-12 @ 18:51:08
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0