dreaming, i was only dreaming_

hade lite bilder liggandes i kameran;

I onsdags gick jag bio och såg Änglar & Demoner med Saww, Juppä, Anton & Simon.
Men först åt vi glass och lekte på en lekpark.

juppäsaww 
Juppä & Saww
lovers 
Anton & Saww på ett tak.

juppä 
Juppä är studerande på Barn&Fritids-programmet här i Ronneby.


Igår kväll flyttade det in en ny möbel i mitt sovrum.
En massiv och mysig gammal tv-bänk!

hej

hej
Den har snygga tidningsfack.

b.quinn
nocebo


I kväll ska jag äta ostkaka med jordgubbar och kolla på Lost In Translation.
Och Söndagsparty, såklart.

Jag har lyssnat på Green Days nya album. Blev positivt överraskad!
Väldigt lik American Idiot, som kom ut 2004, men ändå inslag av deras gamla sound från det kära 90-talet då de var som bäst och en hel del med Ramonesvibbar.
Jag förstår mycket väl att den blivit så kritikerrosad!

Och, Änglar & Demoner var helt okej.
Stellan lät som en svensk turist som alltid, men det gör inget.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag är ju gammalt Green Day fan, inte aktivt med ett föredetta med positiva och nostalgiska minnen, för att uttrycka mig korrekt - och jag tycker att den lilla snutten av en låt jag hört på tv-reklamen lät överraskande bra! Som du sa, gammalt och nytt, men någon klart säkert och igenkännbart. Helt klockrent faktiskt. Det hade säkert kunna vara lite mer nyskapande, men de vill väl tjäna pengar, pojkarna.

2009-05-17 @ 23:24:13
URL: http://puddinglane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0