if i live through this_

Det är bara nio skoldagar kvar, sen är det sommarlov igen.
Mitt livs sista.

I eftermiddag ska jag cykla in till stan och fika hos farmor, sen trampas det ner till stationen och träffar Kråkan och fikar med den med. Funderar på om det lönar sig att cykla över huvud taget.

Jag tycker att det är ganska så komiskt att jag avslutade spanskakursen (steg3) förra året med ett mvg inskrivet i studieplanen, och denna gång avslutar jag spanska 4 med ett futtigt g.
Jag har börjat prioritera andra saker, I guess.
Vi kan i alla fall tänka så, ifall jag skulle få ett nervöst sammanbrott och ångest över detta rätt så stora nederlag.

Annars så kan jag också berätta att jag blev en hultsfredsbiljett rikare i måndags, och det mesta av mina pengar kommer gå åt till den veckan/helgen.
Och jag som måste köpa skivor och ett par sommriga jeansshorts.
Vi får leva på nudlar och bli förstoppade i sju dagar, right?

Det regnar och är soligt om vartannat här.
Hur mår ni?

rain '
bquinn 
rain 
bquinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0