07 Leopard-Skin Pill-Box Hat_

snabbkaffe och äpplen, jag jobbar på min renskrivning av kennedy-arbetet.
Utvärdera och diskutera, sånt som jag bara är bra på i skrivt, och när min energinivå är på topp.
Alltså går det inte så himla bra just nu, 9 am.
Ska snart åka in till skolan för att klippa lite film. Senare i eftermiddag väntas en hög med böcker och skrivblock och ett ekande tomt word-dokument på köksbordet, begging om att få bli färdiglästa, färdigskrivna och färdigdiskuterade.
Som tur är får jag slappna av med lite biomys i kväll dock, it will be just lovely!

, jobbar på att få bloggen bredare, så om ni upplever att en del bilder åker ut ur ramarna, lugna ner er ett par hekto! I'm on it!
ha en jättefin onsdag, people!!

elle
elle mag.
src=knight cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0