god said to abraham kill me a son

I går gick jag och la mig 20.00.
Helt sant.
somnade vid nio ungefär.
Och idag är jag jättepigg och njuter av vårväder.
Har redan kollat alla bloggar på bloglovin', renskrivit en text om världskrigen och läst halva Fjärilen i glaskupan, för jag gick upp kvar över sju idag.
För att vara pluggsöndag så är det hittils ganska så soft.
Ska kolla igenom lite matematik senare, när pappa är available.
Innan dess ska jag gå ut och gå en timme med hunden.
Sen träna på boxningscentret med Linn.
I morgon slutar jag tidigt och det är så jävla skönt.
Fick reda på i fredags av Micha, att vi har spanskaprov om två veckor.
Eftersom jag har missat näst intill två lektioner nu, så tänkte jag gå till fröken Ursula och be om papper och så vidare.
Förhoppningsvis så blir det spanskaplugg i morgon eftermiddag då.
Tengo que tengo hacer algo.
eller något i den stilen.
"Jag måste ha något att göra."
Vi kan ju alltid låtsas att det heter så på espanol.
Jag måste börja titta på lite spanska filmer.
Har nog bara sett en, och det var Pans labyrint, fast då var jag väldigt bakis så jag tog inte åt mig så himla mycket av vad som sades.

Nu ska jag läsa lite Charles Bukowski och lyssna på Miss Spektor och Mr. Dylan.
Trevlig förmiddag!

1944

1944


Kommentarer
Postat av: KRÅWKA

kolla på Barnhemmet, den är spansk xD

2009-03-06 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0