ah just shoot me

För att ha mycket att göra har jag inte gjort mycket alls sen det senaste inlägget.
jag är så jävla produktiv i dag.
men nu har jag i alla fall druckit lite för mycket kaffe.
kan man ha något motsvarande en ätstörning,  i kaffeväg?
i såna fall har jag det, jag hetsdricker det alltid när jag är stressad eller whatever.
Föresten så fyndade jag på lindexrea igår.
en långskjorta och gubbyxor, 150 spänn allt som allt.
det slår ni icke!
av någon anledning så går det inte att ladda upp bilder just nu.
hade tänkt göra det, men vi får ta det någon annan gång.
Om en timme börjar House, sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du såg mig där, jag som ändå letade efter dig :D för jag såg din kompis och tänkte att JAHAAA, kallinge är här. Men nope, no Sanne :(

2009-03-11 @ 10:04:01
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0