In her head she sees butterflies with pistols

En inblick in my busy life;
För det är mycket nu!
Allt är jättestressigt och står en upp i halsen, dygnet runt.
Förberedde en fotoredovisning till idag, i helgen. Det gick hyffsat.
-Idag (I kväll) ska jag;
skriva in ännu fler adjektiv och diverse glosor på glosor.eu (himla bra sida! första gången jag har kunnat nöta in ord och sedan komma i håg dem. ta i trä) alltså plugga spanska
-Jag ska göra Talkline i engelskan, för den hade jag helt glömt att vi hade i läxa. Jäkla Torbjörn att ändra ett hittintills obefläckat mönster av läxor, och peta in en talkine bara sådär helt plötsligt, utan föraning!
- Bör antagligen läsa in lite texter till skrivningen på fredag.
- Läsa vidare på The Shippingnews! recensionsskrivning vecka 13. lycka till. tack du.
tur att den är ganska så bra. det bästa är dock att det gjorts en film på bokfan. tacka gudarna för det!

Inte nog med allt detta (som inte alls är allt) så ska jag göra fotorepotage också.
har bokat våffelmöte med farmor på tisdag, för det är henne jag ska fota. Eller, rättare sagt; Pensionärens Sida Av Allt.
Perfa att ha foto B-timmen till det, för då kan jag dokumentera när hon fikar med hennes polare senare på eftermiddagen också.
Detta fotorepotage ska jag förbereda och planera på torsdag eftermiddag, hade jag tänkt mig.
Vilket påminner mig om att jag måste hämta en skolkamera med sladd och grejer nu i dagarna.
memo to self; Klockan 16.00 - träffa Josse & Juppä och ta en fika och fixa hår. GLÖM EJ!

I morgon ska vi försöka slå ihop tröjfabriken.
ringa runt till de sista affärerna, göra färdigt kataloger och affisher.
det ska bli så jävla skönt att få allting klart.
allt skeppas i väg till affär nästa onsdag i think.

Och man skulle kanske tycka att fredagar är till för att slappas på.
Då hade man fel.
Skrivning på häftet Fredagen den 13:de (därav skrivningsdatum. döhäftigt)
"Det glada 20-talet"-frågorna ska vara besvarade och klara.
På kvällen är det fest och då ska jag inte släppa alla hämningar.
För på lördag måste jag plugga matte.

Världskrigsprov näst sista mars.
på APUveckorna åker vi till Öland och gör film och grillar korv. Inte ens där ska man få koppla av.
Jag lovar att kamerorna kommer att balla ur. Det är alltid något.
Och någonstans i veckorna innan fyller Saww 18 =artonsårsfest.
Hennes present är näst in till klar.
Då återstår det bara Anton som fyller i början av april.
VILKET PÅMINNER MIG OM!
Idag är det exakt ett halvår kvar till jag är vuxen.

Nu ska jag få i mig lite mat och varva ner.
Sen MÅSTE jag plugga.

Kommentarer
Postat av: emma

fan fan vad äre foto repotage?:OP

2009-03-10 @ 18:00:27
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm har vi sådan där efter weben i mon då?:D



okej men orkade ej gå dit idag va ju ej klar med bilderna:D

2009-03-10 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0