I will go out tonight, don't wanna waste my time, I feel I'm bound to fly

hej alla vi som sumpat vårt mvg i svenska b för evigt.
är det fredagen den trettonde så är det, right?
att gå ut på festligheter i kväll kanske inte är en sån bra idé ändå, man kanske råkar dö av alkohlförgiftning?
men är det något jag behöver nu så är det att släppa loss.
och jag orkar inte sitta och kolla på Så ska det låta och sippa vin ännu en fredag.
så, tar sju-tåget och sen är vi igång!
just nu kollar jag på Lost in translation och har det fint.
loja moore...loja moore!

åh, föresten!
jag lägger upp bilder på mitt hår senare.
eller i morgon, eller så.
ha en fin fredagskväll allihop!

Kommentarer
Postat av: emma

Men sanne vi har ett np prov som kommer rädda dig:D

2009-03-13 @ 16:30:46
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta

härligt:D ja har lagt till dig:)

2009-03-13 @ 19:34:07
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0