bring 'em in

många hektiska dagar med skolarbete, trötthet och sjukdom har resulterat denna öken som förekommer på bloggen. skulle bara förklara det.
jag har läst mycket. främst the shipping news, som jag för övrigt skrev recension på idag, och tillsammans är man mindre ensam och tisdagarna med morrie. ska börja på en fjärde bok nu, av maksim gorkij. någon av hans självbiografier. det är en svenskauppgift så det lär väl åt pipsvängen.

innan idag när lisa och jag väntade på bussen var det vår.
säger inte mycket mer än så, för då börjar det väl snöa i natt som alla andra gånger.

nu ska jag ut på hemligt uppdrag.
trevlig fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst tisdagar med morrie, fast på engelska, och den var skit bra!!!!! jag grät till och med på slutet för att det var så fint skrivet. Den är helt underbar! Var bara tvungen att säga det. Jga rekomenderar den varmt! Hoppas att du tycker att den är bra

2009-04-01 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0