what shall we do with a drunken sailor

Jag är jätteglad just nu!
har blivit ombedd att provrecensera backyard babies till blt i februari. gillar de recensionen kan jag få frilansjobb där.
det känns som att jag faktiskt är på väg någonstans nu. för en gång skull.
soooo happy!


har ett sånt jävla sug efter shopping.
dock vet jag inte om jag har råd. eller vad jag vill ha.
bara.något.nytt.tack.
i need some life upgrade.

fråga inte varför jag avslutade styckena med en engelsk mening.
'caus I can?

föresten, Guldbaggegalan i går var ett sömnpiller.
inte för att det var tråkigt. utan för att jag var trött.
och kanske för att det hela tiden var tre samma filmer som var nominerade.
patrik 1,5 (cm) med Glans & Gustafsson var inte heller så särskilt kul.
dagishumor på väldigt låg nivå.
very.low.

Kommentarer
Postat av: emmwa

grattis:D



mja så barnslig är la inte lille söte johan ;D

2009-01-13 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0