You're the boss, applesauce

Jaha, här sitter jag och skriver ett viktigt inlägg.
saker som ska göras idag:

-skriva färdigt hemtentan om filosofin på 1700-talet
- duscha
- byta lakan och städa
- ringa telefonbanken och checka mitt saldo
- ladda batteriet till kameran.
- läsa allas bloggar och skit.
- kolla på film. funderar på kill bill.
- laga mat. jag gjorde pappas berömda smörgåstårta igår med polarbröd. Så jävla himmelsk!
- gå ut med hunden.

Jag börjar tro att jag har någon lätt form av insomnia på riktigt.
igår natt sov jag bara tre timmar, det efter jag hade somnat runt fem.
I natt gick det inte mycket bättre. Var tvungen att läsa i två timmar, dricka en stor mugg camomille och stirra på klockan i en halvtimme. Sen tror jag faktiskt att jag somnade utan att vakna på hela natten. Men då hade klockan hunnit bli tre.
Det kan inte vara nyttigt. Dessutom så är jag hungrig hela tiden.

Igår var jag helt filmgalen. Det var jättehärligt, för så mycket film efter varann brukar jag inte orka att hänga med i.
började slökolla på zoolander, för den var på tv när jag åt frukost. Vi ska inte säga vilken kanal den var på, men det kan sägas att den alltid visas där, säkert en gång i månaden. (TV400, TV400, TV400!!)
sen ville jag se spider-man. Det gjorde jag.  Efter alla spideys kollade jag på factory girl och grät.

fgnocebo

Nu ska jag dra mig tillbaka och fortsätta på min löjligt uppförstorade ( stressform) uppsats.
trevlig fortsatt dag.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Factory girl är ju fantastisk !

2009-01-06 @ 00:26:26
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0