how does it feel, to be on your one, With no direction home, Like a complete unknown, like a rolling stone?

nocebo&kråk

jag var helt enkelt tvungen att bjuda er på denna sjukt underbart söta bild på mig och kusin kråk.
året var -07 eller möjligen -06 och livet lekte.
jag menar, långa svarta håret och långa smala benen, vart tog allt det vägen?
dessutom så hade kråk allitd förmågan att antingen se ut som bam margera eller en gullig ekorre.
hon är född med talang den flickan!

och jag för förlåta mig så mycket för min uttorkade uppdatering, tråkiga bilder och tråkig text lite här och var.
men jag har mycket att göra, okej?
dock har jag haft tid idag, men jag kollade på I'm not there i stället.
Jag blir fortfarande lika stormförälskad i cate blanchett varje gång hon är i bild.
Gosh, om hon ändå vore en karl!

cateasbobcate
catecate
cateb



och hey, såg en dokumentär om Annie Leibovitz igår, och den kvinnan är ju alldeles underbar!
I'm totally in love with her work! stunning stunning stunning

Kommentarer
Postat av: Kråwka

snart lov, lekalekaleka!

2009-02-04 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0