sad eyed lady of the lowlands

Idag har det varit en jävligt effektiv dag. Även ifall jag låg och sov till elva.
Dagen har varit så jävligt effektiv att jag till och med skrivit klart hemtentan.
runt två åkte vi till snoopys föräldrarhem så han skulle få leka med sin lillebror för första gången.
stackars snoopy.

I morgon börjar helvetet igen men det är okej.
måste få struktur på vardagen på något sätt liksom.

nocebo kiddo

och tills jag har fått kontroll över allting käkar jag paranötter och bananer.
dryck är grönt te på dagen, camomille på kvällen och natten. kaffe på morgonen.

nocebo kiddo

dylan

text-and-music

trots alla andra böcker jag just nu läser, har jag börjat på bobs memoarer.
det blir mycket annika marklund också. både krönikor och blogg.
hon stärker oss unga, det är fint.
hon är en bättre uppdatering av skugge. en snällare, intressantare och coolare skugge.
annikas blogg

från och med blir det mycket bob.
mycket blonde on blonde.
och memoarerna.
och fan heller att jag kommer se honom i vår.
jag vill inte. hela min idoliserade bild av honom kommer förstöras när jag ser en nedrökt gammal gubbe sitta och gnälla uppe på scen. oh no mr.dylan, you'll do so much better in my stereo, and don't you dare be somewhere else. You old fool.


Kommentarer
Postat av: Emma

kommer hem på lördag, ses på eftereftermiddag?? (haha innan kvällen men efter eftermiddagen xD)Miss u darling <3

2009-01-07 @ 02:11:05
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0