minus celsius

Idag är vi uppe med tuppen.
Peppar med backyard babies och packar till i kväll.
Ska dricka och äta gott hos Josefine, och i morgon kväll ska vi se de små boysen.
Och jag min dummejöns ska skriva provrecension. Har ingen aning hur jag ska bära mig åt. Knappt i alla fall.
 


Igår var det fimparna på spåret och a camp hos skavlan.
det är fint att svt har riktig tv. och bra tv.
är det ingen som har tröttnat på all let's dancetrams hit och stjärnorna på istrams dit?
före detta kändisar som gör allt för att få några ytterliga sekunder i rampljuset. Sen får de en hjärtattack och nästan dör. karma styr allt. va med i ett skitprogram på tv4 och dö. yes.



shirley
patternsnevergoalong
moneyinmypocket

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig om lets dance bajset:P

2009-01-31 @ 15:24:45
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0