Johnny's in the basement Mixing up the medicine I'm on the pavement Thinking about the government

He looked so immaculately frightful
As he bummed a cigarette
Then he went off sniffing drainpipes
And reciting the alphabet
You would not think to look at him
But he was famous long ago
For playing the electric violin
On Desolation Row.


har varit jätteupptagen hela veckan, jag lovar.
och den mesta av tiden har gått att förbereda Lincolnintervjun. Idag var det redovisning.
kan ju inte direkt säga att det gick jättebra. Men det kanske är så att jag överanalyserar mina insatser hela tiden och att jag jämt får en sån sjuk intensiv prestationsångest när det gäller sådana saker. Hur som helst, ett godkänt kan man i alla fall hoppas på.

Jag har aldrig varit en oral människa, om man får uttrycka sig så. och det får man väl, för det är så det heter tror jag.
jag tänker hellre än babblar.
Bättre att tiga och tas för en narr än att tala och undanröja varje tvivel.
som Abe en gång så fint sa.

 
snart är det sommar och då är det regina spektor på hultsfred. och the killers. och tusen andra.
sedan till hösten åker jag till London med mor min!
det här året kan ju knappast bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hultsfred ftw!!

2009-01-30 @ 19:54:34
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0