out here the bird don't sing.

2009 har inte börjat det minsta bra för mig, än så länge.
ingenting går som jag vill, det är så kallt ute så jag höll på att få köldskador i tårna, dessutom så verkar alla människor ogilla just mig just nu.
men det går i vågor antar jag, det går väl över som det mesta annat.
föresten så kom jag tidigare i dag på att jag har en hemtenta i svenska b att göra klart (börja med)
plus matteprov precis efter ledigheten är slut.
men jag orkar inte bry mig längre, jag får sitta med det tisdag kväll, eller onsdag, eller när det vi börjar nu igen?

I morgon ska jag i alla fall bara ha det mysigt och trevligt med de bästa människorna. julklappsutdelning med mera.
och nästa vecka åker jag och ullis för första gången i år till kristianstad igen och möter upp andrea.
på så sätt så kan man väl säga att året börjar rätt så bra ändå.

god fortsättning på er och lycka till med nyårslöftena! ( era lättlurade jävlar, fast jag borde väl kanske också skaffa några. om inte annat något mål som jag ska sträfa efter. mer om det sen)

2009


föresten så kom jag precis hem från ett havsbesök med familjen och korvgrillning.
men jag frös så mycket att jag var tvungen att sitta i bilen och äta korvfan. Ibland tror jag att den globala uppvärmningen har utelämnat oss här uppe i sexiga skandinavien. dagens i-landsproblem för hela slanten.

converse

hav





Kommentarer
Postat av: Ullis

Hey, jag tisdag var kanske en helgdag som du skrev, personligen har jag ingen aning och är för slö för att undersöka saken närmare, men jag ger dig mitt fulla förtroende i denna fråga.

Kanske kunde vi ta något tåg 12 eller efter det på måndag istället?

2009-01-02 @ 01:44:23
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0