That woman deserves her revenge and we deserve to die.

känns inte som att jag är riktigt frisk idag.
febrig och hängig. huvud som i vilken sekund som helst kan explodera. ungefär så.
kan dock trösta mig med att jag fick A++ på hemtentan om upplysningsfilosofin, och ännu ett A++ på historiaprovet om ungefär samma sak. känns bra och trevligt.
ikväll blir det mycket gubbtv (på spåret är grymt underskattat hos unga. jag förstår inte varför, det är ett underbart program! och lärorikt!) och onytttigt ätande.
jag hatar onyttigt ätande. måste den aktiviteten finnas?
varför måste man alltid äta en jävla massa skit när man umgås?
jag har gått upp de där två kilona som jag gick ner efter julhelgsfetterna. ner och upp två kilo på ca två veckor.
not healthy. Now I'm sticking with the nicky richie diet and that's for sure.

nocebo

och i väntan på viktras lyssnar jag på mammas dean martin-skivor, och amy winehouse instrumental.

marilyn

beatrix kiddo 
gammal sysselsättning under nån tarantinofilm. sexigt oredigerad och ofärdig. just how we like it yes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0