something is happening here but you don't know what it is. do you, mr jones?

siesta
siesta
siesta
siesta

jag gillar den nya jackan.

ännu en lugn helg har snart passerat.
Jag tror jag har blivit vuxen, jag vill inte festa längre,
imorse kollade jag på reprisen av Go'kväll när jag åt frukost.
Igår tillät jag mig själv lite sovmorgon, men gick ändå upp halv tio.
Hej vuxenlivet. how ar thu?

I eftermiddag åker vi på kalas som sagt.
Äntligen lite Kråkan i min vardag igen! och Jonas, han är rolig den!

Nu ska jag kolla Syriana och fixa färdigt lite plugg.
trevlig fortsatt dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Ëmma

Snygg;D

2009-01-25 @ 12:38:34
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0