I see you got your brand new leopard-skin pill-box hat

min dag började runt 12.
kollade på true romance och åt frukost.
det är inte klokt hur pepp man blir av tarantino! och jag älskar alla hans filmhjältinnor.
mallory, alabama och beatrix kiddo o.s.v,  finns det några bättre?
nej, det gör det icke.
men, jag känner mig ändå så jävla dålig idag. mår illa och vill bara spy. försöker få magen att må bra genom äpplen, men vi har bara gröna hemma.
skulle egentligen kolla på film och dylikt med ämm ikväll, men jag klarar inte det.
febern äter snart upp mig.
och jag tror jag fryser fötterna av mig. strumpor är inget alternativ, då börjar de i stället rinna av mig i form av svett.
välkommen till min lördag, kära vänner.
för att få tiden att gå har jag toppat mina favoritskådespelare, både manliga och kvinnliga.
dock utan inbördes ordning.

true romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0