I ain't gonna work on maggie's farm no more

funderar på att klippa mig kort.
så riktigt jävla kort, att håret längre inte existerar.
nej, kanske inte. men ändå kort.
lite agyness deyn, fast mer åt edie sedgwick-hållet.


edieedieedieagyness nocebo

det ska bli så himla skönt med helg nu.
och jag tror jag har saker för mig alla de tre dagarna. vi får se.
annars så förtjänar jag lite vila också, kanske.
för FYFAN vad jag är trött.


är halvfärdig med fulsnygga Marcia.
vet dock inte hur jag ska få henne färdig.
kanske är hon färdig, jag gillar när det är ofärdigt och ruffigt.
nu har jag skrivit färdigt i någon form tusen gånger.
marcia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men bara gör det, alltså med klippingen.

Man ska inte fundera så mkt på

det för då gör men det aldrig för man är för feg.



2009-01-15 @ 19:00:30
URL: http://myliifebyme.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Eller som twiggy, love her hair and style.

2009-01-15 @ 19:05:32
URL: http://myliifebyme.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Ja klipp riktigt kort, du skulle lugnt passa i det. Önskar jag kunde ha kort igen, men jag såg så tjock ut ><'

2009-01-15 @ 20:34:53
URL: http://mjukvara.blogg.se/
Postat av: nocebo

Ullis: jag tror dessvärre att jag också kommer se rätt tjock ut i kort hår. ska rådfråga min frisör först tror jag. eller finns det ingen såndär fräck sida som man kan ladda upp en bild på sitt face på, och sen sätta dit en massa olika frisyrer? DET ska jag göra.



Lisa: mjo, egentligen skulle man bara göra det, och skita i om det blir fult. gud va jag önskar att jag var en sådan person. and twiggy is the best, yes. hennes ögon är ju fantastiska!

2009-01-15 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0