hey now, let it be spring

Även om klockan bara är fyra så har jag åstadkommit ganska mycket idag.
jag älskar att åstadkomma nyttiga saker. det är fint att känna sig duktig.
har idag gjort följande:
-motionerat + stretchövningar
-översatt en del ur dear nobody, (som inte skulle varit klart förens fredag egentligen)
-fixat bilder till utställningen i februari.
-lekt med hunden så han blev glad och trött (trött hund= lugn hund= glad jag)
-gjort mat
-kirrat biljett till backyard babies.

nu återstår bara att ta upp mina gamla skridskor ur källarförådet och damma av dem.
och hitta raggsockar
och göra middag också, antar jag.
sen ska jag chilla gärnet.

och hörni, ikväll är det Guldbaggen!
med Johan Glans som värd.
jag kommer vara klistrat vid tvn även ikväll, yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0