billy quinn got too many letters wrong

har precis kollat på fina och sorgliga factory girl. några överblivna after eight sen nyårsafton och två glas vin på det, sedan var jag översentimental. gud vad jag älskar sienna miller ibland. hon är faktiskt ganska duktig ändå.
innan jag såg factory girl fattade jag inte vad hon var känd för. hon har alltid varit en rest från jude law för mig. men den filmen ändrade min bild av henne.
och edie, lilla söta underbara edie. varför? alla vet och visste ju att warhol var ett rövhål och hade världens mest avskyvärda personlighet. varför ty sig till honom?
säg aldrig något ont om edie sedgwick, för hon var fantastisk.
Och vissa stunder får hon mig t.o.m att ogilla Dylan.


jag längtar till måndag.
vardagshjältarna och jag tar över kstad ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Ullis

OH YEAH!

Vår park är vinterfin!

Narnialampan har hamnar i sin rätta miljö (om det är snö).

För det var väl snö i skogen i Narnia, när getkillen (faunen?) traskade fram till ungen med en glugg mellan framtänderna, ?

Man kan undra om fjäderfäna övervintrar där? Inte i Narnia, i parken.

2009-01-04 @ 00:19:45
URL: http://mjukvara.blogg.se/
Postat av: nocebo

Ullis:

JAAAA! det har jag faktiskt inte tänkt på, men du har rätt! åh, så fint det kommer vara.

har ingen aning om hönorna eller var det nu var. det kan dom väl inte? den som lever får se, som man säger, haha.

2009-01-04 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0