Young boys should never be sent to bed... they always wake up a day older

min dag började redan sju i morse.
vaknade innan hunden började gny och var helt utvilad.
även om jag la mig sent i går natt/kväll.
ska lägga mig en stund på eftermiddagen, så jag orkar sitta uppe i natt.
man måste se oscarsgalan live.
igår var det föresten jättefint!
saww, juppä och jag kollade på just my luck och finding neverland.
vi skrattade och grät.
sen pratade vi och spelade spel.
vi var ute och sprang i snön också.
jag älskar finding neverland.
och jag älskar peter pan.
på riktigt, jag var kär i honom när jag var liten.
honom och aladdin.

här får ni lite fula och fulredigerade bilder från kvällen:
saww 
juppä 
glass 


fn 
fn 
fn 
fn 
fn 
fn

Kommentarer
Postat av: joyce

Sötnos Vill du vinna en parfym å bodylotion från Dior Addict?

Var å tävla nu ! :)



kram

2009-02-23 @ 09:48:34
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0