people like people like people like people like people like people like people like people like people like people like people like people like

LÖRDAG

spenderade natten i ett något berusat tillstånd hos och med Josse.
shots & backyard babies var väl temat, och det var trevligt. Vi däckade runt 24.00, vi är duktiga.

warning
zoe is a weirdo
livedvds
zoe is a weirdo
foodandliquor
magicmushrooms

SÖNDAG
vi vaknade runt elva, åt frukost och kollade på days of our lifes.
sen kom saww och vi åkte in till Ron och möttes upp med kråkan.
självklart så var vi tvugna att vara först i kön, så vi började köa redan 5, två timmar innan insläppet.
jag frös så mycket att jag fick ont. Men först in kom vi i alla fall!
dessutom så hade vi turen att träffa Nicke som skulle bort till hotellet, och se hela bandet genom bakdörren som var öppen ibland. 
Förbandet var sådär, byb var bäst som vanligt, och bättre än sist till och med.
underbar kväll!

5 pm
förband
emma&kråkan
bullet
nickeborg
dregen
dregen
nicke
dregen

mycket bra urval av bilder och så mycket variation, ellerhur?
jag glömde helt bort peder och johan, men det kan inte hjälpas när man har en sån höjdarplats som jag hade.
hoppas de kommer till hultsfred i sommar. det hade ju varit helt jävla perfekt.
slänger upp min recension här senare med tror jag, ska bara få tummen ur och skriva färdigt den.
tur att man inte jobbar under tidspressn, än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0