I've got no feelings I don't love you

Jag hatar sådana här dagar.

Blev så stressad över att jag skulle komma för sent till engelskalektionen innan, att jag struntade fullständigt i att åka dit över huvud taget. Jag vet inte vad det är, men att komma sent är en av de mest pinsamma saker som jag vet. Det är så otroligt respektlöst. Men det gör inget om någon annan kommer för sent, det är bara jobbigt när jag själv gör det.

När jag väl var hemma igen, efter att ha gått till busshållplatsen och vänt igen, tänkte jag ta ut hunden, för han hade ändå inte gjort numero dos idag.

Var tvungen att gå upp och ner i blöta diken hela rundan, för min hund är en fucking diva som vägrar att bajsa på något annat än gräs. Dock gjorde han inget alls, så vi kom in igen, dyblöta efter en helonödig halvlång runda längs ån (änderna skrattade åt oss, jag svär)


Min rygg har inte blivit bättre heller. Det började i måndags, efter konserten antar jag.

Måste sitta rakryggad, annars känns det som att jag knäcks  mitt i tu.

Det jobbigaste är att jag inte kan träna, har gått några timmeslånga rundor med Josse i veckan, men de stjälpte mer än hjälpte.
Försökte mig på lite yoga i igår kväll. Yoga och salva. Pröva det om ni har muskelvärk. Det funkade, i en halvtimme eller så. När jag skulle gå och lägga mig var jag tvungen att ligga på rygg. Kunde inte röra mig.


Inte nog med allt detta, jag är skitstressad. Har väl inte direkt gått in i någon vägg, men staket och murar i alla fall. Hela denna veckan har varit helt körd. I onsdag satt jag uppe halva natten för att skriva färdigt om Barocken. På torsdagen sen visade det sig att det inte alls behövde vara klart. Nähä.
Det är för sådana saker folk tappar gnistan att anstränga sig. Sedan blir de knarkare eller alkoholister. Eller båda delarna.


Jag. Orkar. Inte. Mer.

Var inte ett av mina nyårslöften att jag inte skulle ta mig själv på så stort allvar?


I morgon ska jag på artonårsfest hos Juppä, fick just färdigt presenterna.
så jävla lättad. är. jag. nu.
 Något har jag i alla fall lyckats klara av denna veckan.

Confuckinggratulations.


nu MÅSTE jag kolla på lite bra film, innan jag stupar.
men jag har nog redan sett alla filmer i huset 50 gånger vardera.
dock är det jättemånga fina movies som har premiär i år.
jag fyller år i september, så ta detta som ett presenttips. dvder går alltid hem, you know.
så, filmer jag ser fram emot i år:

- benjamin buttons otroliga liv (brad pitts meningslösa försök till film. men cate blanchett är ju med)
by the way , hur i hela friden hinner Pitt & Jolie med att göra alla filmer? hur många barn har de? 6-7? 8? 75? Jolie gjorde changeling förra året, och wanted. nu kommer pittan med en ny. dessutom så åker de världen runt för att kasta in lite pengar för välgörenhet, och kolla på de små fattiga barnen. adopterar kanske ännu en. Är de robotar?
- Milk (mr. franco är homo, sean penn är homo. bättre kan det inte bli?)
- nya Pirates. (kommentarer överflödiga) hittar ingen bra  länk dock.
- The Imaginarium of Doctor Parnassus  heath ledger. johnny depp. jude law. lily cole. christopher plummer colin farrell mfl. är det någon som inte tänker se den eller?
- harry potter och halvblodsprinsen. även här är kommentarer överflödiga. filmatiseringar av mr. potter har blivit lite av en tradition att gå och se.
- changeling (jag är seg och har inte sett den än. och föresten så visas den inte i min stad förän nästa vecka)
- Valkyria  är inte så mycket för Tompan, men andra världskriget är kul.


ikväll ska jag vräka i mig fet mat och choklad, kolla på spåret, och tycka synd om mig själv för att jag är en loosermänniska. Jag känner mig självdestruktiv och villa shoppa ihjäl både mig och mina pengar.

Kommentarer
Postat av: Emma

du måste ta det lungt sanne!!!!! skit aiallt arbete skolan ger dig ett tag och bara slappa gör som jag i bland skjut upp det eller gör de halv slarvigt, asså visst du kanske bara få ett vg men är inte det värt det i bland i stället för att ta å stressa sönder sin hjärna?^^ <3



men harrypotter måste jag med se ska vi se den togheter?;D

2009-02-06 @ 14:06:44
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0