a photograph says more than a thousand words

edla 
elsa 
elsie&KG 
1 
o&e 
farfar 
f 
utflykt 
fam.berg 
ladyfröberg 
edla 
edlaelsie 
farmor

otroligt vackra bilder från farmors och mor Edlas gamla fotoalbum
de tidigaste från sent 20-tal, de senare från tidigt 50-tal.
bilderna pryds för det mesta av; min farmor Elsie, hennes far som jag inte vet namnet på och mor Edla, farmors kusin Olga, min pappas gammelfarmor Elsa, tant Fröberg, min farfar Karl-Gustav, och diverse för mig okända vänner & bekanta.
vi borde se mer av sådan här fotokonst i nutid. finare finns ju inte!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gud vilka stiliga bilder!

2009-02-20 @ 13:52:50
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0