Tired of all those lies in your freak show Tired of being alone at night being the lowest cat on earth

det är så kallat pissväder idag. grått, mulet och blött.
fröken vår får faktiskt ta och komma snart.

och i morgon måste jag vara frisk.
därför att;
1. jag måste gå till stödmatten och be om en helsikes massa hjälp.
2. skriva färdigt uppsats om första världskriget.
3. diskutera abort och adoption. på engelska.
4. äta sassy food med kråkan och sedan se mammut på centrumbiografen.

that's why. och jag tycker att det är väldigt bra anledningar.


jag målar naglarna i röda nyanser i hopp om att våren och värmen med fågelsången kommer snabbare.
lite som när madicken räffsade bort löven på gården.

red 
cryingangel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0