I'm begging you neon tiger, run

blev överlycklig för en stund sedan när jag läste vilka som ska vara med i Stjärnorna på slottet i år!
inga mindre än Tommy Körberg, Kjell Bergqvist och Björn Ranelid är de som är klara för tillfället.
detta kan nog bli om möjligt ännu bättre än förrförra året, då Peter Stormare och Jan Malmsjö var med.
Inspelningen ska ske på något slott i Bohuslän i år.
Finns det inget fint slott i blekinge de kan slå sig ner på nästa gång?
Fast efter den här säsongen finns det inte så många guldkorn kvar sveriges kändiselit... Men ändå, någon rolig lär det väl vara kvar?
Eller jo, det finns alltid en Stellan Skarsgård som jag väldigt gärna vill få med.
Ingvar Oldsberg skulle nog också vara intressant. en liten joker sådär, medans Stellan är mer av en spellevink.
Och det roliga är, om sisådär 30 år kommer hans söner vara med, var så säker.

Om ca. en timme åker jag buss in till centrum och tar en fika med kråkan!
Just nu dricker jag kaffe i min nya mugg som jag köpte igår. billig och fin. just how I like it.
Till skillnad från designermuggen på Indiska som kostade 80 spänn. den var fin men dyr.

asmileineverycup
tiredwithbadskin
coffeesmile

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kjell Bergqvist och Björn Ranelid! FANTASTIC!

2009-02-17 @ 13:01:53
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0