they build buildings So tall these days

nocebo
nyvaken

owl
jag och min hedda åkte och shoppade

suburbia
tänk att våren kommit till förorten med

sis
syster

sotallthesedays
utländska hus

spookubeautiful
kråkslott

fishnchips
fish & chips


books
fick med mig fyra böcker med mig hem;
Underground - Haruki Murakami
Känn pulsen slå - Berny Pålsson
Film & Religion, livstolkning på vita duken -  Tomas Axelssn och Ola Sigurdson
Dikter för döende vilsna och döende veka stolta och sköna -  Charles Bukowski
samt presenter till Saww som snart fyller arton, och ett smaragdgrönt nagellack.

I kväll ska jag beställa hem film, dricka vin, läsa och se på gammal film som jag redan har.
vad gör resten av Sverige i kväll?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad är grejen med den här jävla känn pulsen slå skiten? Alla verkar köpa den.

2009-03-09 @ 01:11:42
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0