I've got my Armageddon boots, brown shades and brand new leather suit, Blue lining, blue lining, blue lining, white trench coat.

yesterday
shoes
tog bussen ner till stationen för att möta Kråkan som just avslutat sin skoldag.
i min väntan lyssnade jag på regina spektor och hade det trevligt. vårsolen var underbar.


rådhusparken
vi tänkte gå till biblioteket och bokia för att kolla in bokrean.
vi gick genom vackra rådhusparken.


galahouse
det gula galahuset. jag vet inte om några galor har ägt rum där, men det borde det gjort.
det fanns inte så mycket på bibblan. men köpte För gammal för att dö ung på Bokia.
av journalisten Staffan Heimerson.


mammoth
vi skulle se Mammut.

venetto
men först käkade vi middag på via venetto

tekken
efter den goda maten gick vi till gallerian och spelade lite på Game.
någon ny version av tekken?
det var roligt i alla fall!


kråk
Kråkan har gått från anonyma alkoholister till anonyma kokainsniffare

kråk
tittut

rby
inte ens ronneby är fult på kvällen med alla lysen.

candy
bio utan naturgodis går inte!
men jag ångrar att jag slängde ner de där med den svarta tången runt...
vem gillar dom över huvud taget!?

Min fredagskväll var jättefin, tack kusinkråk!
när jag kom hem kollade jag på Johnny Cash-dokumentären som gick på tv för ett tag sen med mamma och pappa.
varför ska alla bra män dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0