I guess I got saved by the bell

I mitt horoskop för dagen står det:
''Du kanske får en ny vän nu.
Det är också möjligt att någon du känner hittar på något underligt''
Och;
''En dag med gynsamma auspicier överlag för Jungfrun.
Någon presenterar en idé som kan vara värd att bygga vidare på''

Det kan nog stämma, ska på artonårsfest i kväll nämligen.
men vafan är auspicier? det finns inget ord som ens låter som det där?


Och ikväll är det melodifestival.
Ingen kunde bry sig mindre? När ska svenska folket tröttna?
Jag ska göra er en tjänst. Här är de som kommer gå till final i år:
Scotts
BWO
Måns Zelmerlöw
Amy Diamond
Shirley Clamp
Sarah Dawn Finer

Där har du dem, så nu behöver du inte sitta framför burken varje lördag i femtioelva veckor framöver.
Grattis till mig själv, detta får bli dagens goda gärning.


Idag ska jag:
- städa
-slå in presenter
-duscha
- komma på vad jag ska ha på mig i kväll
- fixa naglar och hår
- ladda kameran och mobilen
- kanske kanske kanske plugga lite matematik.

på tal om ingenting, så glömde jag ju nämna Mammut igår. Bästaste Lukas Moodysson.
Ibland vet jag inte riktigt var jag har huvudet. Alls.
Den ska jag nog se först av alla. Om det inte blir lite Benjamin Button i alla fall på tisdag.
We'll see.
Nu ska jag göra ännu en kopp te och lite avslappningsövningar för ryggen. Nej, den är inte bättre.
Inget Twister för mig i kväll.

Ha det gött idag, ikväll, i morgon bitti. always.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 22:27:27
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0