because you're mine, I walk the line

hemma & sjuk idag,
så jag passar på att plugga lite.
jag är så snäll mot mig själv.

nej, däremot har jag blivit grötfrälst.
helt plötsligt så älskar jag gröt och vill äta det hela tiden!
helt sjukt.

mitt egna recept på bästa fit for fight-gröten (passar bra som frukost alltså)

-Häll 1 dl havregryn i tallriken du planerar äta i.
-tillsätt 2 dl vatten.
- dränk alla grynen. se till så att inget lämnas torrt.
-värm i micron på ca 700 w. 2,5 minuter.
-häll en matsked kanel i ''gropen'' som blir av gröten om det är rätt form på tallriken. om det inte blir det så gör det ingenting. men det är fint.
- häll yoghurt i just använda matsked, lägg i mitten i grötgropen, tills önskad storlek på yoghurtklick existerar.
yoghurtsmak kvittar. men jag har gammeldags vanilj&äpple-smak.
- till sist, skala ett äpple och skär upp i små bitar, strö över hela tallriken.

smaklig måltid!
mjölk eller kaffe rekomenderas som dryck.

nu ska jag se walk the line.
trevlig eftermiddag.

phoenix 
line 
witherspoon 
witherspoon 
cashcarter 
folsom 
cartercash cash

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin film <3

2009-02-26 @ 22:03:59
URL: http://myliifebyme.blogspot.com/
Postat av: Annie

Helvete va snygg han är då!

2009-02-27 @ 09:36:32
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: nocebo

annie: haha han är ju lugnt en av de snyggaste i hollywood. synd att han var tvungen att skaffa bin ladin-skägg och sluta göra film, dock.

2009-02-28 @ 09:01:34
URL: http://nocebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0