If I don't live today, then I might be here tomorrow


pic: charlotte and lou

mood: intrepid
taste: green tea
and my hair smells like spring

denna veckan is all about förberedelser inför nästa vecka. Vi ska åka till Öland och göra film.

Ska bli sjukt mysigt och roligt as hell.

Både i dag och i går har vi kladdat med bildmanus och rekvisitalistor och grejor.
Allt känns så bra när solen lyser och alla är angagerade och jobbar flitigt, jag mår bra i hela kroppen då!
det enda lilla moln på min himmel just nu är ett historiaprov om världskrigen som stundar fredag morgon.
Lyckligtvis så är det ett ämne som jag verkligen gillar och är intresserad av.

Emma var här för en stund sen, för en liten stund.
Vi satt på altanen och lekte med hunden.
Det växer en himla massa lila krokusar i min rabatt också.
Vår vår vår!

Nu ska jag skriva om Isaac Newton och Maksim Gorkij.
Finurliga män! Speciellt Maksim.
Jag tror jag kommer att tycka mycket om Mina Unviersitet, när jag väl kommer in i den, ordentligt.
Ryska namn är så vackra.


Kommentarer
Postat av: Emma

yee det va så varmt så folk gick med bikini;)



det var ett trevelans besök=D

2009-04-01 @ 17:51:02
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/
Postat av: Kung ämma

Haha får se om jag får en gratisbiljett till siesta!

2009-04-01 @ 23:03:34
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0