under my thumb

Big happenings today;
Det är sista dagen på påsklovet. Allt kunde ju ha känts bättre.
Söndagsparty 21.00, Kanal 5. Ingen vidare beskrivning eller nominering behövs. (ULLIS! du är väl redo!?)
Googlar in mig på imdb för att kolla in lite movie news, och ser att James Franco har födelsedag idag, Grattis.
Det är hundra år sedan Jeanne d'Arc helgonförklaras, för de som är intresserade.

På tal om hundra, så har jag hundra böcker jag vill läsa, men jag hinner aldrig.
Att Fikarina Hultkranz har tvingat på mig Gorkij gör ju inte att det blir bättre, men den ska jag vara klar med snart.
Den är inte dålig, det ska jag inte säga, men det är bara det att boken är en skoluppgift, ett måste, någonting jag bör hinna med, en betyghöjning i form av en redovisning av skiten.
Därför, har jag ingen lust att läsa ut den, för att jag antagligen måste.
När vi ändå är inne på skolan och skolarbete, så vill jag nämna att jag ska skriva ner lite gojs om Isaac Newton tills på torsdag,
Jag måste plugga matte så jag kan göra det näst sista provet någon gång, och nu är det äntligen, äntligen dags för att klippa film!
På tisdag och onsdag närmare bestämt.

En annan sak att samtala om är Sounds, Dylan och Green Day som allihopa snart släpper nytt.
Alla tre skivor ska införskaffas med all säkerhet.
Något annat som ska införskaffas är; present till Anton för han har snart artonårsfest.
och en annan sak; hultsfredsbiljett.
Pengarna räcker förhoppningsvis.
Jag har inget jobb i sommar heller, föresten.
Så jävla gutt. Jag ska sova, sova, sova och läsa, läsa läsa. Och titta på skitmycket film. Och cykla ut till havet varje dag.
Jag ska bara vara.
För det är så fint.
Och alldeles gratis!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Sjukt bra sommarfilosofi!

Well, jag har typ tvåhundra böcker jag vill läsa, så jag vet hur det känns! Så lite tid så många sidor, intesant?

OCH FF! JAG ÄR LADDAD!

2009-04-19 @ 18:32:59
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0