listen up, no one sleeps when I'm awake

Förlåt, har inte orkat skriva på länge.
Det är så tidskrävande.

Måndag är det nu i alla fall. I helgen har jag inte gjort mycket, inte ens sovit faktiskt.
I lördags gick jag upp 06:10 eftersom hunden ville gå ut. Inte så roande.
Men när jag kom ner till ån flöt det dimma på vattnet, det var så fint att det inte gjorde så mycket att jag inte fick sova.
När vi kom in igen åt vi båda frukost och kollade på Två dagar i Paris och trivdes av varandras sällskap.

I går slog jag  tre flugor i en smäll - motion, socialt umgänge och skolplugg.
Jag cyklade halvmilen till Hasselstad, där Juppä bor. Vi satt ute hela eftermiddagen och fikade, pratade och pluggade om vartannat. Det kändes som sommaren 2005 all over again. Härligt värre!
Jag blev t.o.m lite solbränd på armarna (ansiktet håller sig mer eller mindre likblekt tills juni mornar sig)
Till kvällen slötittade jag på Bones och åt en sen middag, sedan vart det Söndagsparty.
Jag tror nog jag alltid har varit lite småkär i Kevin Bacon. Seriöst, ser han inte väldigt bra ut för att vara så...gammal?
Anyway, Skifs var lite väl självgod men dock charmig, och mina ögon öppnades för Flinck. Han är ju faktiskt riktigt intelligent. På sitt vis. Men det ska väl vara så.
Varför Färjan-Håkan aka Sveriges största mediahora for the moment var där har jag ingen aning om.
Kan ingen ansvarsfull människa ta och skjuta honom någon gång?
No strange things. Okej.

Annars så är jag helspänd på Sounds nya album.
Det jag har hört är nästan djävulskt bra. Lite mer popigt än de äldre låtarna, men det får gå.
Totally psyched on Hultsfred!!

sounds

Kommentarer
Postat av: Emma

tror han va där just för att han är Sveriges största media hora:D

2009-04-27 @ 21:09:35
URL: http://emmalennartsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0