bakissöndag

12:05
vaknade runt halv tolv idag, med en enda instinkt i kroppen; kött!
snubblade ut i köket och möttes av en stor besvikelse eftersom jag kom på att jag inte gillar kött.
det blev banan, nötter, knäckebröd och kaffe i en gammal monroe-mugg i stället.
jag måste erkänna att gårdagens/kvällens/nattens whatever händelser ändå var jävligt värda.
det var nog den roligaste festen på länge, thank you sickan!
nu ska jag försöka förbereda den muntliga redovisiningen i engelskan.
och borde väl kolla igenom konjugataskiten i matten också.
egentligen var det tänkt att jag skulle åka ner till karlshamn idag och leka lite med skånebabe, men vi båda ska nog vara glada att vi ställde in. Jag är nog inte så trevlig idag. Trött om inte annat.

bilder från igår

kalle & fluff 

tradition med lisa!

vattenpipor & trötta människor?

rööökbänken

kundvagnsrace på maxis parkering <3

snygga människor

in i dimman

filip hoppade från taket osv

röj i vardagsrummet


12:45

det finns inte mycket som skulle kunna rädda den här dagen, göra den avkopplande.
men dylan underlättar jävligt mycket.
avstressande och harmoniska disc one i dylanboxen som jag så överlyckligt köpte på cdon:s rea förra månaden.
dylan och plugg, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0