Memories, sharp as daggers pierce into the flesh of today

är äntligen färdig med heliga birgitta.
och jag har helt ändrat uppfattning om henne.
inte för att jag tycker att jag hade någon uppfattning om tösabiten tidigare.
för jag visste inte ett strunt om hennes liv.
nu vet jag det.
kan ju inte precis påstå att jag tycker om henne.
hon mördar ju en påve i sin egen vrede!!
hur gudligt är det på en skala?
och varför i hela fridens namn är det ingen som har uppmärksammat detta innan?
jag som trodde att denna kvinnan var en bra människa.
men nejdå.


när jag gick till bussen tidigt i morse var det väldigt mycket utspilld bensin överallt på alla gator.
funderade på vad som skulle hända om jag la mig ner på vägen och slickade upp det.
hur sjuk blir man?
blir man i berusat tillstånd?
dör man?
fast sen kom jag på att jag inte ville slicka där en massa ovärdiga människor har satt sina fötter.
blev äcklad och fortsatte att gå.

igår såg jag världens mysigaste chris rock, världens mysigaste stormare och världens mysigaste hopkins i bad company.
den är mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0