lights will guide you home

har varit konstant trött i fyra dagar. att hunden skäller 24/7 gör det inte bättre heller.
har inte duschat sen i lördags, så det borde jag göra snart. när som helst nu när jag nästan har lust.
fick reda på att jag har akut närings och sömnbrist. förstår det.
under helgen fick jag kanske i mig ca en dags rekomenderat intag av vad man ska få i sig.
när jag väl hann få i mig något blev det skräpmat. men vi hade faktiskt inte tid.
mycket sprit torkade ut kroppen också. var ett jävla vrak när emma och jag åkte hem i söndags.
sov nog den mesta av tiden. de två timmarna i växjö i väntan på ronnebybussen tog den sista musten ur mig. kunde inte äta heller för jag för trött. det blev några pommes och en halv cheese på mcdonalds dock.
nu är jag nästan helt återställd. har knaprat reliv och resorb hela tiden sen jag kom hem.
sov ca 14 timmar första natten i min egen säng och det var den bästa sömnen jag fått ever.
idag rökte jag även min första cigarett sen i lördags kväll. jag blev äcklad som fan. och jag har bestämt mig nu. nu är det bestämt att jag ska sluta röka. kanske inte ens feströka. vi får se till helgen. men aldrig att jag stoppar en cigg till i min mun under den här veckan. fyfan för det. äckligäckligäckligt.
denna kvällen ska jag; duscha, lyssna på coldplay, läsa den översatta versionen av fight club och kolla på grey's anatomy. samt käka någon god och nyttig mat. något riktigt jävla healthy.
tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0