I want to be the boy to warm your mother's heart

Idag fyller kvinnan på bilden under (hon med de stora, bruna vackra ko-ögonen) år!
17 dessutom. it's a big number. grrrrrattis!
därför är det ytterst naturligt att vi våldgästar hennes parents hus ikväll, tycker jag.
ämm & nocebo



jag gick och la mig i går med alldeles för mycket choklad i systemet.
vilket resulterade i att jag fick springa in på toa ett flertal gånger under natten.
dock kom det ingen spya, så jag mår fortfarande illa.
därför består min frukost endast av en kopp kaffe och ett glas vätskeersättning denna morgon.
jag har den djupblå kaffemuggen, den med guldade kanter, som inte alls är så guldiga längre efter alla dessa år som den i omgångar stått i skåpet och i diskhon.
hur som helst, kaffet smakar fisk och jag vill bara avlida just i detta nu.

igår ringde en rookie-david och meddelade att jag fick jobb på festivalen.
jag blev ytterst glad!
jobbar ca 10 timmar på fredagen, och är ledig på lördag.
hur gött som helst faktiskt.
nu återstår det bara att lämna in ledighetsansökan på måndag eller tisdag eller hur det nu blir.
så åker jag och emma upp på torsdag eftermiddag.
heil härlighet!

Kommentarer
Postat av: Emma

det var skitkul igår.

Sanne, jag måste gå ner 10 kilo, jag dör annars. Hjälp? AAHAHSAKHDJK.. suck

2008-10-19 @ 10:25:59
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0