how does it feel, to be without a home?

när jag kom hem idag så tog jag en kopp kaffe, gick in i rummet och började läsa med lite doftljus runt mig.
så jävla avkopplad har jag inte varit sen jag var liten, känns det som.
då man inte hade några bekymmer och så vidare och allt annat klyshigt.
nästa vecka är det deadline för birgitta-repotaget också, så jag är lagom stressad.
behöver nog lämna in den på måndag. För emma och jag tar ledigt torsdag-fredag och åker upp till fucking småland och fucking ämm. har jag tur så får jag jobbet på rookiefestivalen, så slipper man betala den biljetten.
ekonomin är inte så himla strong just nu.
och idag rökte jag min första cigarett på fyra dagar. att sluta går inte så himla bra. jag vill nog inte sluta (försöker nog inte heller egentligen)
något måste man ha att njuta av här i livet, när allt annat tas ifrån en.

I ain't gonna work for maggie's farm no more.

i morgon ska jag köpa en snygg present till ämm.
och något till lisa också.
sen ska jag fan ta tag i det där jävla birgitta-repotaget som jag känner på  mig, inte kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: Emmwa

dude:D vad ska du ge ämm?



ska lisa ha nåt kalas?

2008-10-15 @ 17:32:31
Postat av: Emma

Jag vill inte heller sluta röka ffs.

Men men, pengar is the shit alltså.

2008-10-15 @ 22:25:32
URL: http://cherryninja.blogg.se/
Postat av: kim

jag hade också tänkt gå på rookie, men ligger man 2000 back så är det inte ens lönt att försöka. fan. :(

2008-10-16 @ 08:41:27
URL: http://diaryandherself.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0