and you said; go. go, go, go, dance

i morgon åker vi.
åker upp till hultsfred och är fria i några dygn.
om man bortser från själva jobbandet väl där då.
mysigt att få träffa ämm igen. när hon var hemma förra helgen kände jag att jag faktiskt saknat henne.
det är inte riktigt likt mig. att sakna människor.
har aldrig riktigt förstått den känslan. men jag tror nog att det var det jag kände.

innan funderade jag på hur jag ville dö.
om det nu skulle vara så att man av någon anledning får välja sätt.
kom fram till att man nog borde dö i ett terrordåd. eller något annat som skulle kunna bli historiskt en dag.
titanic är ett bra exempel. fast jag är livrädd för havet så det skulle inte funka.


är så jävla lättad över att jag blivit klar med nästan all skit som borde varit klar nu.
heliga birgitta till exempel.
och jag blev klar med hemsidan i webbdesignen också.
härligaste känslan som finns måste vara lättnaden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Aww, jag saknar er hur mycket som helst.

Det ska bli så grymt kul i helgen!!!

2008-10-23 @ 08:55:43
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0