11 okt

ännu ett försök till nystart.

11 oktober.
och så var hösten tillbaka.
blåser kall andedräkt på oss nyuppvärmda idioter som fortfarande lever i juli.
varför börjar allting om?
hela tiden samma sak. det finns inget slut, och början är det ingen som längre kommer ihåg.

Ikväll är det fest hos Sickan.
om jag ens kommer ut ur huset är det ett mindre mirakel.
mr. karma har inte varit på min sida på sistonde.
känner mig bara dåsig och snorig och äcklig.
har egentligen ingen ork,
men tänker inte missa ännu en estetfest för att hellre sitta inne hela natten och smälta en tarantino efter tarantino och ett ton choklad som ändå inte gör any good at fucking all.
ikväll är det fest och jag ska vara glad och rolig.
punkt.

nocebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0