you can't see me because I'm a stalker.

det var helt okej igår. tror faktiskt att jag börjar friskna till lite.
åkte ner till kråwka på kvällen, för hon fyllde nämligen år (grattis i efterskott!)
kakor och tårta blev min kvällsmat.
så oerhört stressande är faktiskt inte mitt liv att jag inte hinner äta mat på kvällen, men det blev så igår och nu har jag skitont i magpartiet.
idag är jag i alla fall nästan ledig. ska bara på föreläsning efter lunch, sen åker jag hem och fortsätter (börjar) med pluggandet.

i förrgår läste jag ut fight club. slutet var inte alls lika fint som i filmen. till filmen gråter jag gjädjetårar för att det är så vackert. men här kommer ''jack'' (som blir till joe i boken!?) till himlen. bokstavligt talat. han pratar till och med med gud. fast jag undrar om det inte är så att han bara ligger i koma. svår bok att förstå om man såg filmen först, dock mycket läsvärd!


och ikväll spelar klassmates på bruket i ronneby.
var där den som kan!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag flyger ner (A)

2008-11-06 @ 10:25:28
URL: http://cherryninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0