i fell down in the desert baby, had nothing but a piece of paper.

söndagen den 16 november har bestått av att hitta på olika anledningar och ursäkter för att inte öppna matteboken och börja plugga.
och tro mig, det har varit hur lätt som helst.

för det första, så har jag läst otroligt mycket. första boken i isfolket-serien är snart utläst.
hjälpte även kära papi att handla. fick med mig en blaska med mig hem som jag febrilt började läsa några gånger om.
har till och med hunnit med down with love. en film med renée zellweger och ewan mcgregor. vet inte hur många gånger jag sett den, men det är en såndär underbar feel good-film med ett kul slut and that's how we like it.
dessutom så är jag på pmshumör så det har slinkit ner en hel del choklad också.

i morgon är det matteprov som sagt.




ikväll blir det ännu en film, ladder nånting med travolta.
massa mer choklad och wolfmother i stereon.
tror jag ber leif att planera in provtid till mig på fredag morgon i stället.
går inte det är jag en stor stekt jävla pommes.

nocebo
marla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0