Someone call the ambulance, there's gonna be an accident

har följt med mina kära gamla familj på en mindre shoppingrunda i småland idag.
inföskaffade en nya jacka - vilket behövdes!
köpte också det där nya, söta hårsprayet från schwarzkopf och två filmer;
-marie antoinette ''jag tar min historiekurs i skolan på dödligt allvar'' och så har jag hört att den är riktigt bra dessutom.
- fight club. har den danska upplagan på vhs, och den svenska inspelad från tv. men aldrig förr har jag ägt världens bästa film i dvd-format, så att jag hittade den nu var ytterst bra! 


 önskelista för julklappar. vol 1.
- this is the life - amy macdonald
har lyssnat på den nedladdade verisonen allt för länge nu, känner mig taskig om jag inte köper skivan (får i jullkapp)
- vantar.
helst sådana utan fingrar. och de får inte vara för luddiga. inte heller för långa ner över handleden - de korvar sig under jackärmen då. not nice.
-
böckerna 6-15 i häxmästaren-serien av margit sandemo.
har bara till fem här hemma. får försöka nöja mig med isfolket sålänge.
-
narnia - prins caspian
denna julklapp vill jag gärna ha av mina föräldrar, till både mig och min syster (alltså att vi delar på den) eftersom hon säkert också vill ha den. och jag vill inte att hon ska norpa min julklapp och se den ''gratis'' för då kunde jag ju lika gärna fått något annat lyxigt för 150 spänn att roa mig med.
- presentkort på bokia
eller att jag får beställa ex antal pockets från någon pocketsajt
- en viss summa till att handla från cdon.com

jag fyller på den här listan någon annan gång.




Kommentarer
Postat av: Lisa

marie antoinette bra val :D

2008-11-22 @ 17:49:41
URL: http://myliifebyme.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Du, jag snor ditt koncept med önskelista på bloggen. Lysande för fan, sliper jag dra upp en massa kopior vilket ändå är omöjligt eftersom min skrivare är broke. Hoppas du tillåter detta brott.

I love Marie Antoinette btw. Dock är jag inget bra omdöme när det kommer till filmer. Ett riktigt dåligt sådant för att vara exakt faktiskt.



Tack och hej.

2008-11-25 @ 12:46:15
URL: http://mjukvara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0