make me feel better or die.

det ligger en halvdöd 5 kilos hundvalp på min underarm.
och jag börjar tappa blodflödet. men han skäller så mycket annars.
kan hundar ha kolik?

jag är fortfarande sjuk. det vill inte gå över.
snart har det gått två veckor och jag mår inte ett dugg bättre.
but i will make it through.
i natt är det valvaka också. känns inte som att jag kommer orka gå till skolan i morgon heller.
men det är ett måste pga av inlämning i webbdesign och sedan engelskaprov.
vi fick i alla fall ledigt på fredag av någon anledning. det är ju fint.
i helgen blir det förhoppningsvis myskväll med gamla vänner.
har inte träffat de alla ordentligt sen i somras faktiskt om jag räknar rätt.
i morgon fyller kråwka år och jag har inte kunnat köpa något eftersom sjukdomen har varit så jävla envis.
jag är en rutten vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0