it's to early in the day for killing princes.

och min hypokondri viskade om leukemi

masade mig upp ur sängen i morse och tog mig en skinksmörgås, för det var egentligen tänkt att jag skulle ta bussen till knut hahn och göra mitt bästa. även om jag har hasande lungor, slem både i näsan och i halsen, och med en huvudvärk från sydvästra ryssland. så. var. bestämt.
men nej, jag klarar det inte. icke.
så, idag är all about making me feel better. därför ska jag, idag, utföra följande punkter;
- sova en timme, sjukanmäla mig, sova två timmar till.
- gå en riktigt lång promenad med hunden. få frisk luft. med en tjock jacka och fyra meter halsduk medföljande vill säga.
- äta en tallrik soppa och mängder med vitamintillskotts-tabletter.
- blanda i en resorb i ett glas vatten och svälja det med reliv och/eller panodil.
- dricka mängder av te även om jag säkerligen kommer spy av bara lukten.
- be mamma köpa de där goda halstabletterna med äppelsmak.

jag ska också förbättra mitt psykiska välmående genom att;
- läsa Fjärilen i glaskupan av jean- dominique bauby och fight club av chuck palahniuk.
- se filmen fight club, invirad i tre filtar och med raggsockor på.
- se filmen some girl och må så skitbra innombords att man bara vill skrika och glädjegråta när man ser slutet för det gör jag alltid. filmhistoriens bästa slutscener finns nämligen i den filmen. the roof is on fire.
- kolla på boston tea party i kväll och njuta av tanken att pojkarna håller i valvakan imorgon natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0