it's a hard rain's a-gonna fall

You put a gun in my hand
And you hide from my eyes
And you turn and run farther
When the fast bullets fly

Like Judas of old

det här lovet är nu på sin slutkant om man nu kan säga så.
egentligen skulle man ju ha gjort så himla mycket och träffat så himla mycket människor och höstshoppat så himla mycket. men sjukdom förbjuder det.
sjukdom tillåter bara sängliggande och teslurpande.
jag tycker inte ens om te. men sjukdom kräver te.
har varit döende sedan hemresan från hultsfred ungefär. men det är okej.
bara jag slipper att vara sjuk i skolan.
missade en säkerligen jätterolig halloweenfest i går kväll hos simon.
sjukdom lät mig i alla fall äta nötter och kolla på Die hard och konversera med mina föräldrar.

det är snart jullov.



nocebo

But there's one thing I know
Though I'm younger than you
Even Jesus would never
Forgive what you do


teckningar av nocebo resultat av sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0