give us something worth saving when we're done crying

jag fick nyss en blackout.
sånt som brukade hända när jag var liten.
då kunde jag t.ex glömma hur man kissade, och en gång kunde jag inte komma på var besticken fanns.
den här gången kunde jag inte tugga. stirrade bara rakt fram, medans en bit knäckebröd växte i munnen.
jag gillar inte blackouts. jag känner mig inte mänsklig.
har detta hänt er någon gång?

förutom det, har det hänt en del andra saker idag som fuckade up totalt.
1. jag försov mig. vaknade kvart i åtta, fem minuter innan min buss gick, och fick smärre panik.
2. kommer till skolan runt halv tio. missade första lektionen.
när jag har varit i skolan i ca en kvart, och väntat på nästa lektion, kommer Fluff och co och säger att vi inte har fler lektioner idag eftersom Sanne (min bild&form-lärare och våran pilotlärare) är sjuk.
3. jag missade bussen med lite mer än fem minuter

kom hem vid halv elva i alla fall. svinhungrig.
självklart har vi ingen mat hemma, för sådant tycker inte farsgubben är nödvändigt.
ska promenera ner till konsum snart och köpa nudlar och lite frallor. innan jag dör av en mindre svält.
sedan ska jag ut i kylan igen och gå värsta feterundan med hunden, hade jag tänkt. någon nytta måste man väl göra när man ändå är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0